Hazır Etkinlikler

Karakteri büyült 
 Karakterin boyutu, sayaç değişkenine göre  büyüyor ve 300 olduğunda duruyor.Başlangıçta sayaç değişkeni 100 den başlatılmıştır. Karakterin boyutuda 100'dür.





Trafik Işıkları 
 Trafik ışıkları sıra ile yanıyor.İsterseniz yanma sürelerini değiştirebilirsiniz.






Fare Tuşu Basılı Mı?
Yeşilbayrak düğmesine basıp oyunu başlatıyoruz.Karakterimiz;bilgisayarın faresinin herhangi bir tuşuna basılıp basılmadığını kontrol ederek bize söylüyor





"Bilişim" kelimesi Animasyonu 
Bilişim kelimesinin harfleri ilk başta gizleniyor ve sonrasında birer saniye arayla görünür oluyorlar.






Kuş Uçurma
Yeşilbayrak düğmesine basıp oyunu başlatıyoruz.Kuş ilk olarak düz bir şekilde uçuyor sonra 45 derece yukarı doğru dönüp havalanıyor.




"Sahnenin Kenarlarından Yürüme" 
Karakter sahnenin kenarlarından yürüyerek tur atıyor.Sizde bu etkinliğe yeni birşey ekleyerek; karakter sahnenin etrafında 2 tur dönünce durmasını sağlayabilirsiniz.Bunun için sahneye bir şekil,çizgi veya karakter ekleyebilir ve "sayaç"isimli bir değişken oluşturup,"değiyor mu" komutuyla tur sayısını hesaplatabilirsiniz veya kendi yönteminizle bu işlemi yapabilirsiniz.




"Karakterin X ve Y konumunu Öğrenme" 
Karakter sahnede 1 saniyede rastgele konuma gidiyor ve bize x ve y konumunu söylüyor.Sizde hazır verilen kodlara şart ifadesi ekleyip karakterin belirli bir konuma geldiğinde durmasını sağlayabilirsiniz.Mesela "x : 0 y:20" konumuna gelince dursun.


Zamanlayıcı 
 Bir zamanlayıcı tasarlandı 10dk boyunca geriye doğru saymakta ve 0 olunca durmaktadır.Sahnede ; saniye,dakika,kalan dakika gösterilmektedir. Zamanlayıcıyı istediğiniz gibi düzenleyebilirsiniz





Sayı Tahmini 
 Panda karakteri 1 ile 10 arasında rastgele bir sayı tutuyor.Tutulan sayıyı doğru tahmin edene kadar,tahmin girilmesini istiyor.Sizlerde isterseniz bu örneği düzenleyebilirsiniz.Tahmin edilen sayı aralığını değiştirebilir,yanlış tahminleri sayıp tahmin hakkı belirleyebilirsiniz.






Hesap Makinesi
Bizden 2 adet sayı girilmesi isteniyor ve sayılar girildikten sonra,sahnedeki 4 adet(x,+,-,/) düğmelerinden hangisine basarsak o matematiksel işlemi yapıyor





Uçak Vurma
Yeşilbayrak düğmesine basıp oyunu başlatıyoruz.Klavyeden "a" tuşuna bastığımızda tank roketi atıp uçağı vuruyor.




Şut Çekme Oyunu
Oyunu oynamak için "baştan başla" düğmesine basın ve ardından "şut çek" değmesine basın.Top kale direğine değince geri dönecektir.Mavi çizgiye değincede "malesef" mesajını verecektir.






"0'dan 200'e kadar sayılar içinden çift ve tek sayı bulma" 
0-200 arasındaki sayılardan çift ve tek olanları bulup listeye ekleme




"Ormanda Kaybolan Adam-Karar Verme Oyunu" 
Ormanda Kaybolan adamın hayatta kalması için uygun seçenekleri seçmek gerekiyor.




Yorumlar